Fiat, uzun bir tanıtım kampanyasının ardından yeni elektrikli aracı Grande Panda’yı sonunda tanıttı. Bu yeni model, retro cazibesi ve modern teknolojisi ile şehir hayatını fethetmeye hazırlanıyor. Orijinal kutu şeklindeki Fiat Panda’dan ilham alan Grande Panda, klasik tasarımı elektrikli çağ için yeniden yorumluyor. Görüntüler sizi yanıltmasın, Grande Panda sevimli ve sevecen görünse de 3.99 metre uzunluğunda. Bu, mevcut Panda’dan 300 mm ve klasik modelden neredeyse 600 mm daha uzun. Grande Panda, Stellantis’in diğer modelleri olan Citroën ë-C3 gibi araçlarla paylaşılan çok yönlü CMP Akıllı Araç platformu üzerine inşa edilmiştir.
Fiat, teknik detaylar konusunda ketum davransa da, Grande Panda’nın ë-C3 ile aynı güç aktarma organlarını paylaşması bekleniyor. Bu da 83 kW elektrik motoru ve 44 kWh LFP batarya paketi anlamına geliyor, bu sayede yaklaşık 320 km menzil sunabilir. DC şarj hızlarının 100 kW’a ulaşması ve %20’den %80’e şarjın 30 dakikadan kısa sürede tamamlanması bekleniyor.
Fiat, basın açıklamasında Grande Panda’nın stratejik önemine vurgu yaparak, markanın küresel platformlara ve birleşik bir tasarım diline geçişini işaret ettiğini belirtti. Yeni tasarım dili, Grande Panda’nın köşeli hatları, cesur tekerlek kemerleri ve pikselli detaylarında belirginleşiyor. C sütunlarındaki 3D elemanlar, bakış açısına göre Fiat kelimesini veya logosunu gösteriyor.
Avrupa pazarı için kesin fiyatlandırma ve lansman tarihleri henüz açıklanmamış olsa da, Grande Panda’nın rekabetçi bir fiyatla piyasaya sürülmesi bekleniyor. Fransız kardeşi Citroën ë-C3’ün yaklaşık 23.000€’dan başladığı göz önüne alındığında, Grande Panda’nın da benzer bir fiyat aralığında olması muhtemel.
Kompakt boyutları, geniş iç mekanı ve ikonik tasarıma olan nostaljik göndermesi ile Fiat Grande Panda, şehirde yaşayanlar ve aileler için cazip bir seçenek olmayı hedefliyor. Elektrikli güç aktarma organı ve çekici estetiği ile büyüyen elektrikli araç pazarında dikkat çekecek ve Fiat’ın sürdürülebilir mobiliteye olan bağlılığını pekiştirecek.
Fiat, uzun bir tanıtım kampanyasının ardından yeni elektrikli aracı Grande Panda’yı sonunda tanıttı. Bu yeni model, retro cazibesi ve modern teknolojisi ile şehir hayatını fethetmeye hazırlanıyor. Orijinal kutu şeklindeki Fiat Panda’dan ilham alan Grande Panda, klasik tasarımı elektrikli çağ için yeniden yorumluyor. Görüntüler sizi yanıltmasın, Grande Panda sevimli ve sevecen görünse de 3.99 metre uzunluğunda. Bu, mevcut Panda’dan 300 mm ve klasik modelden neredeyse 600 mm daha uzun. Grande Panda, Stellantis’in diğer modelleri olan Citroën ë-C3 gibi araçlarla paylaşılan çok yönlü CMP Akıllı Araç platformu üzerine inşa edilmiştir.
Fiat, teknik detaylar konusunda ketum davransa da, Grande Panda’nın ë-C3 ile aynı güç aktarma organlarını paylaşması bekleniyor. Bu da 83 kW elektrik motoru ve 44 kWh LFP batarya paketi anlamına geliyor, bu sayede yaklaşık 320 km menzil sunabilir. DC şarj hızlarının 100 kW’a ulaşması ve %20’den %80’e şarjın 30 dakikadan kısa sürede tamamlanması bekleniyor.
Fiat, basın açıklamasında Grande Panda’nın stratejik önemine vurgu yaparak, markanın küresel platformlara ve birleşik bir tasarım diline geçişini işaret ettiğini belirtti. Yeni tasarım dili, Grande Panda’nın köşeli hatları, cesur tekerlek kemerleri ve pikselli detaylarında belirginleşiyor. C sütunlarındaki 3D elemanlar, bakış açısına göre Fiat kelimesini veya logosunu gösteriyor.
Avrupa pazarı için kesin fiyatlandırma ve lansman tarihleri henüz açıklanmamış olsa da, Grande Panda’nın rekabetçi bir fiyatla piyasaya sürülmesi bekleniyor. Fransız kardeşi Citroën ë-C3’ün yaklaşık 23.000€’dan başladığı göz önüne alındığında, Grande Panda’nın da benzer bir fiyat aralığında olması muhtemel.
Kompakt boyutları, geniş iç mekanı ve ikonik tasarıma olan nostaljik göndermesi ile Fiat Grande Panda, şehirde yaşayanlar ve aileler için cazip bir seçenek olmayı hedefliyor. Elektrikli güç aktarma organı ve çekici estetiği ile büyüyen elektrikli araç pazarında dikkat çekecek ve Fiat’ın sürdürülebilir mobiliteye olan bağlılığını pekiştirecek.